فصل دوم درس پنجم Regedit ), RegisterY )


 فصل دوم درس پنجم Regedit ), RegisterY )
فصل دوم: مدریت
درس پنجم : Regedit


Regedit مخفف کلمه Registery Editor می باشد.روش اجرا آن را هم که در درس اول و چهارم براتون توضیح دادم. و اینکه چطوری می تونیم به پنجره اصلی آن وارد شویم پس اگر همچین یک نموره یادتون رفته به درس هایی که اشاره کردم رجوع کنید.

این برنامه ها از دو پنجره اصلی تشکیل میشه


user posted image

1: پنجره کلید ها و زیر کلید ها که در مورد اینها هم مختصری در درس اول در موردشون براتون گفتم.

2:شاخه مقدار که کلیدها و زیر کلید ها رو در بر می گیره که همان گونه که در عکس زیر می بینید دارای سه قسمت می باشند که این سه قسمت رو در درس دوم کاملا" در موردشون توضیح دادم اما در همین جا قابل ذکر که یکی از امکانات خوب که در این قسمت است این امکان رو به ما میده که در این صفحه پوشه مورد نظر خودمون رو می نونیم Search کنیم برای این کاراز بالای صفحه گزینه Edit رو انتخاب می کنیم و بعد از باز کردن آن قسمت Find را انتخاب می کنیم تا صفحه جدید مطابق شکل برای ما باز شه.

user posted image




بعد از باز شدن پنجره در جای خالی ما می تونیم عبارت مورد نظر خود ره که دنبالش می گردیم بنویسیم .که در اینجا من کلمه Windows رو می نویسم.که در عکس هم مشاهده می کنید.


user posted image

و حتی می تونیم از یاین قسمت از سه گزینه که در عکس هم مشاهده می کنید جستجو رو بین کلیدها . فایلها و شاخه ها تنظیم کرد که من دور اونها خط کشیدم فقط برای تنظیم کافی که علامت گزینه های هم نام رو به ترتیب به ما نشان میده. F3تیک اون رو فعال کنیم.و با فشار دادن کلید

نوشته شده توسط : نادر نصیری ( Master )
حق کپی رایت از سایت : www.PersianHacKer.Org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد