ئانلود برنامه های کرک

این هم چندید برنامه کرک برای کرک کردن انواع پسورد ها اعم از Hash و Ftp و ....


Bru                   334k
Cain25b63          2.3M
Ftpc                   247k 
  FtpHackz            20k

ریشه لینوکس چیست ؟


ریشه لینوکس چیست ؟

در واقع لینوکس توسعه یافته Minix می باشد که جزیی از سیستم عامل یونیکس است . سیستم عامل یونیکس هنوز هم یکی از پر طرفدار ترین سیستم های عامل می باشد که شبکه را بر مبنای آن قرار می دهد . برای گرفتن اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید :
Unix-Systems.org
تذکر :
Operating System یا سیستم عامل . نرمافزاری است که نخصیص و کاربرد منابع چون حافظه زمان واحد پردازش مرکزی فضای دیسک و وسایل جانبی را کنترل میکند. سیستم عامل نرم افزاری است که با برنامه های کاربردی به آن وابسته اند . ویندوز 98 و NT و Unix و Mac OS و Linux از جمله سیستم عاملهای مشهور به شمار می آیند . از جمله خدمات سیستم عامل می توان به قسمت های زیر اشاره کرد :

File System
Device drive
User interface
System services

نوشته شده توسط : نادر نصیری ( Master )
حق کپی رایت از سایت : www.PersianHacKer.Org

لینوکس چیست و سازنده آن چه کسی بوده است ؟



لینوکس چیست ؟

لینوکس یک سیستم عامل مجازی می باشد که توسط لینوس والدز در سال 1991 که در آن زمان دانشجوی سال دوم کامپیوتر در دانشگاه هلسینکی فنلاند بود ابداع شد . لینوس کار با سیستمهای عامل و نفوذ به شبکه ها را بصورت انفرادی و بر اساس علاقه یاد گرفته بود . این دانشجوی 21 ساله علاقه شدیدی به ارتباطات کامپیوتری و شبکه داشت . اما چیزی که کمبود آن را احسای می کرد فقدان یک سیستم عامل مناسب و قدرتمند برای کامپیوتر های شخصی بود . سیستم عامل مینیکس که که نسخه ای کامل از یونیکس بود خیلی خوب به نظر می رسید اما سرعت کم آن کلافه کننده بود .

سالهای قبل شخصی به نام ریچارد استالمن که ریس FSF بود پروژه GNU را آغاز کرده بود . در این پروژه که یک جنبش نرم افزاری محسوب می شد برنامه نویسان برای تهیه نرم افزار و سیستم عامل هایی سازگار با یونیکس با یکدیگر همکاری داشتند.

در آن زمان بیشتر ابزارهای پروژه GNU که با زبان C و اسمبلی نوشته شده بود آماده کار بود .اما تنها چیزی که کم بود وجود یک سیستم عامل مناسب و ارزان قیمت بود . حتی سیستم عامل مینیکس با وجود سورس باز رایگان نبود و حق نشر مخصوص به خودش را داشت . کار در پروژه GNU به سمت طراحی یک هسته ای مناسب متمر کز شده بود اما به نظر می رسید برای اتمام آن چند سالی دیگر وقت لازم است و این تاخیر برای دانشجوی کنجکاو ما یعنی ( لینوس ) قابل تحمل نبود .بنا براین این فکر خلاق دست به کار شد و با استفاده از کد های مینیکس شروع به نوشتن یک کد جدید کرد که سرانجام در 25 آگوست سال 1991 در ساعت 20 و 57 دقیقه شب به وقت گرینویچ پیامی تاریخی به گروه خبری Compos.Minix ارسال شد و ارسال کننده این پیغام کسی نبود به جز لینوس بندیک تور والدز و متن پیام به شرح زیر بود .
در حال حاضر بر روی سیتم عامل رایگان برای کامپیوترهای ATو386و486 و کار میکنم ( فقط برای سرگرمه پروژه GNU بزرک و حرفه ای نیست ) . از ماه آوریل این کار را شروع کردم و اکنون آماده است و کار می کند . در حال حاضر bash 1.08 , scc 1.40 را بر روی آن دارم و چیزهای دیگر هم خوب کار می کنند .
همان طور که متن نامه مشخص بود خود لینوس هم فکر نمی کرد که که او چیزی ابداع کرده است تا تحولی بزرگ و دانش کامپیوتر و سیستمهای عامل باشد . در واقع سرگرمی کوچک او به بزرکترین و پر قدرت ترین سیستم عامل تبدیل شده است که قدرت کار با همه نوع کامپیوتر را دارا می باشد .

نوشته شده توسط : نادر نصیری ( Master )
حق کپی رایت از سایت : www.PersianHacKer.Org