Registery

سرعت باز شدن منوهای ویندوز خود را زیاد کنید.!!!!!!!!!!!!!!!
با این کار که آموزش میدم در ویندوز
XP  شما میتوانید به باز شدن منوهای ویندوز سرعت ببخشید.
آموزش:
۱:از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید.
۲:در داخل Run تایپ کنید Regerdit و مراحل زیر را بروید.



۳:الف.HkeY_Currenet_User


(ب)Control Panel

 
(ج)Desktop

4:از منوی Desktop شما گزینه Menu Show DelaY را انتخاب کرده و بازش کنید.


۵:عدد ۴۰۰ را پاک کنید و عدد (۰) را بنویسید.


۶:بعد از انجام کار OK کرده.
۷:در پایان برای اتمام کار سیستم خود را (۱) بار Restart کنید.
آموزش Chat___Master
موفق باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
اسغر سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام دوست عزیز از اطلاعاتی که در اخیرم گزاشتی ممنونم .
ولی نمیدونم چرا بعد از این که دو تا از فایلها رو دونلود کردم با این پیغام روبه رو شدم:
.the compressed (zipped) folder is invalid or corrupted
ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.

علی سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:52 ب.ظ http://alisharghi.persianblog.com

دمت بیلیف بابا ایولللللللللللللللل تا حالا کجا بودی ((:

کوروش سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
جون هر کسی که دوست داری جواب بده)):
من آیدیام رو تو این Ignore AHo66 لاگین کردم ولی بلد نیستم باهاش کار کنم.
جون هر کس که دوست داری بهم میل بزن و طرز کار کاملش رو بهم بگو.من اصلا نمیدونم تو قسمت vox control باید چی کار کنم.وقتی هم که load bots رو میزنم از من یه فایل txt میخواد که نمیدونم چی کارش باید بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد