راهنمای استفاده از Sub7


راهنمای استفاده از Sub7

برای استفاده از برنامه لازم است شما مراحل زیر را انجام دهید این برنامه شمامل دو قسمت می باشد.

1: آماده کردن سرور

2:کنترل کردن سیستم قربانی

توجه: قبل از انجام کار با برنامه و تنظیم کردن سرور آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید.

آماده سازی سرور Server.exe

ابتدا فایل Server.exe رادر داخل سیستم خود کپی کنید سپس بر روی آن کلیک کنید و آنرا از حالت Read OnlY خارج کنید سپس واردEdit Server شوید Browse را در گوشه سمت چپ کلیک کرده و Server.exe را از روی Hard انتخاب کنید سپس بر روی Read Current Setting کلیک کنید در قسمت Notify آدرس Email خود را وارد کنید آدرس شما باید در HotMail باشد و در مقابل و در مقابل User ID کد کاربری خود را می نویسید. گزینه Enable E-Mail NotifY را فعال کنید.

در داخل گزینه Change Server Icon می توانید یک Icon زیبا برای Server.exeانتخاب کنید. در قسمت VictiM Name نام کامپیوتری را که می خواهید به آن نفوذ کنید را بنویسید و در آخر بر روی Save New Setting در پایین کلیک کنید.

user posted image

حال این فایل را برای قربانی خود ارسال کنید . وقتی قربا نی شما این فایل را بر روی سیستم خود اجرا کند با پیغام خطایی مواجه می شود در همین هنگام 1 ایمیل برای شما می آید که حاوی IP , Port شخص مورد نظر است در این هنگام شما باید برنامه اصلیSub7 را اجرا کنید Ip شخص مورد نظر را در قسمتIP/Uin و Port آن را در قسمت Port وارد می کنیمحال برای وصل شدن به سیستم قربانی فقط کافی است که بر روی قسمت Connect کلیک کنیم تا به سیستم قربانی موردنظر خود وصل شویم.




user posted image

نوشته شده توسط : نادر نصیری ( Master )
حق کپی رایت از سایت : www.PersianHacKer.Org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد