فصل دوم درس هفتم ( تهیه پشتیبان از رجیستری )


فصل دوم درس هفتم ( تهیه پشتیبان از رجیستری )


قبل از اینکه شما قسمت رجیستری ویندوز سیستم خود رو ویرایش یا به زبانی ساده تر بگم دست کاری کنید اول باید چگونگی گرفتن یک پشتیبان یا همان BackUp بدونید .

نکته :
توجه کنید که هنگام ویرایش اگر اشتباه کنید باید به فکر این باشید که 1 ویندوز دیگه نسب کنید . از من که گفتن بود پس در این امر بیشتر دقت کنید . و در این قسمت هم کل مطلب سر همین موضوع که اگر شما در رجیستری زیادی انگولک کردید حداقل با این آموزش شما یک پشتیبان دارید که جای گزینش کنید .

مراحل کار :
ساده ترین روش برای گرفتن یک BackUp رجیستری اینه که شما کل رجیستری ویندوزتون رو در یک فایل کپی کنید در درس قبل هم روش کپی کردن یک کلید یا کل رجیستری به شما گفتم پس اگر مشکلی دارید به درس قبل مراجعه کنید که خیلی مهم یا به عبارتی بگم کلش به این بخش ربط داره .
پس وقتی این کار رو که در درس فبلی به شما آموزش داده بودم انجام دادید شما می توانید با Import کردن مجددا" رجیستری خودتون رو باز کردانی کنید.

نکته :
در Win XP ذخیره کردن فایلهای خروجی بصورت فایلهای Hive وجود دارد این فایلها امکانات بیشتری را نسبت به فایلهای Reg در اختیار شما می زاره و روش کارشونم بگی نگی مثل فایل های Reg هستش .

نوشته شده توسط : نادر نصیری ( Master )
حق کپی رایت از سایت : www.PersianHacKer.Org
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد