ٍEvillHttp

Evil Http Uploader

 

این آموزش برای هک کردن افراد بصورت Pc To Pc که با این آموزش شما دیگر احتیاج ندارین که برای فرستادن فایل سرور به قربانی فیلم بازی کنید.بلکه فایل سرور شما بصورت لینک که به قربانی می فرستید و وقتی قربانی روی آن کلیک کنه فایل مورد نظر شما خودش درون سیستم قربانی اجرا می شود.

 

بعد از دنلود برنامه از قسمت دانلود سایت و اجرای آن برنامه دو قسمت دارد که عبارت هستند از

1: قسمت سرور

2:اکپلویت

در قسمت سرور شما باید فایل سرور مورد نظرتان را انتخبا کنید که این سرور می تواند 1 تراوا یا یک کیلاگر باشد

و در قسمت دوم شما باید یکی از اکسپلوتهای خود برنامه را انتخاب کنید

و در آخر کار شما باید آیپی خود را بدست آورید توجه کنید که این آی پی شما همان لینک هست که شما باید به قربانی بدهید بعد از بدست آوردن آی پی خود در آن را کپی کنید و در قسمت پایین برنامه بنویسید.بصورت زیر

http://YourIp/Picture.jpj

 

در قسمت YourIp  شما باید آی پی خود را بنویسید . و ادامه نوشته Picture.jpj را اضافه کنید سپس این لینک را کپی کرده و برای قربانی ارسال کنید هنگامی که قربانی بر روی آن کلیک کند سرور برنامه بر روس سیستم شخص اجرا می شود.

 

تذکر.

 

در هنگام چت هیچگاه بر روی لینک که حاوی آی پی هست کلیک نکنید حتی اگر فرد ارسال کننده بگوید که این عکس من است. عموما" جوجه هکر ها از این کار برای ارسال فایل استفاده می کنند.

موفق باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
س۲ جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ب.ظ

salam khoob agha bebakhshid in barnameh ra dar ghesmat server bayad chi nevesht mishhe 1 tozihi bedi va baranmeh ra daghigh tar toozih bedi bad az in ke ferstadim az koja befahmim ke banemh kardad ya na va 1 ja khondam ke too xp kar nemideh dooroosteh ya na plz javbesha zood bedin amamnoon byebye

سسسسسس دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ب.ظ http://333.dd

یییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد