Disable NetBios Over d

با سلام خدمت تمامی عزیزان بعد از گزشت تقریبا" 1 سال که بیشتر وقتم رو روی سایتم گزاشته بودم امروز دباره قصد دارم آموزش های هک و امنیت رو که کاملا" متفاوت با بقیه روش ها هست رو بگم اما این بار هم در سایتم و هم در وبلاگم . اما اول سعی می کنم امنیت از سیستم شخصی شروع کنم تا به سایت که با روشهای جدید به شما بگم

 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روش Disable  کردن NetBios

یکی دیگر از روشهایی که هکر ها از اون استفاده می کنند هک از طریق  NetBios

 در این آموزش من قصد دارم نحوی Disable  کردن  NetBios و جلوگیری از هک شدن به شما آموزش بدم . برای این کا مراحل زیر را طی کنید.

 1) Start

2) Connect To

مورد نظر 3) Connetion

 Properties (4

NetWorking (5

 (Internet Protocal (TCP/Ip (6

 Properties (7

 Advanced (8

 WINS (9

 Disable NetBios Over (10

بعد ار انجام این مراحل NetBios  و Connection  مورد نظر شما Disable  می شود
موفق باشید