خوب قول داده بودم که سر فرصت Help این تروجان رو ترجمه کنم

مقدمهB-S-Y

این Trojan برای به دست آوردن کامپیوتر قربانی استفاده می شود که عبارت است از Password & ID & UserName که به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد
در این Trojan شما باید مراحل زیر را تغیر دهید :!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1:Ya-server که سرور Yahoo می باشد که تمام مشخصات Yahooقربانی برای شما ارسال میشود.
2:
Msn-server که سرور HotMail می باشدکه تمام مشخصات Msn قربانی برای شما ارسال میشود.
3:Net-server که سرور مشخصات خصوصی قربانی هست را برای شما ارسل می کند.
توجه:
شما می توانید قبل از انتخاب و درست کردن server ها نام آنها را تغیر دهید!
حالا سر درست کردن server ها میرویم cool.gif
1:در قسمت Your Mail شما باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید که من توصیه میکنم آدرس HotMail باشد.
2:در قسمت SMTP اگر بصورت Auto SMTP باشد باید حتما" آدرس ایمیل شما آدرس ایمیل HotMail باشد در غیر این صورت 1 آدرس معتبر SMTP بگذارید .
3:در قسمت Fake Massege شما می توانین نوع Error را که قربانی بعد از کلیک روی سرور مشاهده می کند را تعین کنید .
4:سپس در آخر روی گذینه Update Server کلیک میکنیم نوع سرور خود را که در اول آموزش گفته شد را مشخص می کنیم سپس Ok می کنیم تا مشخصات Save گردد.
بازم تروجان میزارم و سعی میکنم تروجان های توپ تری پیدا کنم براتون wink.gif
موفق باشید.
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:59 ق.ظ http://neverhack2.persianblog.com

وبلاگ جالب دارید فقط کمی شلوغ کار میکنید ولی امیدوارم موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام دوست خوبم خودم .ممنونم که سر زدی. لینک دو تا وبلاگتم گذاشتم تو وبلاگم.همتو قسمت آموزش و هم دوستان.فقط شرمندم که لگوتو نمیتونم بزارم به خدا خیلی خیلی شرمندت شدم.تنها دلیلشم اینه که برنامه های زیادی در آینده دارم و احتمال اینکه منو هام تا ته جدول بره زیاده.امید وارم که حسابی منو ببخشی که ایشالا از شرمندگیت درام. فقط اگه خودتم بیای و چک کنی ممنون میشم. راستی من هرروز میام پیشت و مزاحم میشم.شما هم بیا پیشم دوست دارم اسمه خوشگلت رو همیشه تو نظریات وبلاگم داشته باشم و از راهنمایی های شما بهره ببرم.راستی این تروجان اسمش چیه از کجای وبلاگت میشه گرفتش؟ ای کاش یه لینک بهش میدادی.من الان چند وقت دنبال یه برنامه واسه پیدا کردن پس میگردم اونم واسه مچ گیری نه واسه آزاز.این خوب کار میکنه؟اگه میکنه یه ندا حتما به من بده. بازم ممنون. تا بد بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد