اول این رو بگم بعد براتون برنامه هارو بزارم از عزیزانی که مایل هستند با بنده تبادل لینک داشته باشن بگن!! تا این کار صورت بگیره


Y! Tunel Anti Booter

خوب بچه ها حالا که بوتر گزاشتیم و چند تا توپش رو هم باز می خوام بزارم گفتم بهتر اول آنتی شوبزارم بعد خودشونو حالا بگذریم.این هم دو (۲) ورژن آخر آنتی بوتر برای شما برو بچ باهال
 



Y! Tunel 230

Y! Tunel 232 

حالا این بوتر رو رو دانلودشکنین که همه چی ردیف بشه .

  Chat Killa 0.3
لین هم اضافه کنم که برای هر چه بهتر شدن این وبلاگ و برنامه های اونن از شما صمیمانه خواستار کمک می باشم که کمک شما به اینجانب فقط تبلیغ نام وبلاگ من است که باعث دلگرمی من می شود.
با آرزوی موفقیت برای شما بزرگواران.
دوست دا شما
Chat___Master

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد(میرزا) چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:34 ق.ظ http://chanim.blogsky.com

سلام دوست خوبم.مرسی از اینکه به من سر زدی.اوکی من میلینکونمت فقط بگو عنوان وبلاگتو چی دوست داری بزارم البته اونم فارسی لطفا.حتما خبر بده.فدات

عنایت چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
واقعا از این وب لاگ خوشم اومد
ادامه بده تبلیقش با ما
خداحافظ

سعید سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:33 ق.ظ

با سلام :
ای ول به این وبلاگ.
اگه لتف می کردین و اجا زه R.C (راست کلیک) رو می دادین ازتون ممنون می شدم!
قربونت برم .bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد