Ignore

با این برنام ه شما به جای آیدی کشی که بخوای طرف رو ایگنور کنی فقط با کلیک کردن ۱ دکمه طرف ایگنور شما میشه .
طرز کار:
اونجایی که برنامه رو می ریزین ۱ لیست هست که شما باید ایدی و پسوردهای خودتونو بدین و بعد Save می کنید.
حالا برنامه رو باز کنید و Login کنید ایدی های شما لوکین میشه حایا آیدی طرف رو بنویسید و بعد ترتیبش رو بدین.



از اینجا دانلود کن.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:38 ب.ظ http://chat-master.co.sr

سلام
خسته نباشین انشاا.. که در تمام اوقات زندگی موفق وموید باشین
می خواستم یک بوتتر معرفی کنین که خیلی راحت باشد می دانم الان دارین پیش خودتون چی فکر میکنین می گین این چه خریه ..... مثلاٌ می گم که این جور باشه یک اید طرف را بدیم وبعد هک شود در چت روم من تمام برنامه های هکر را تا حدودی کار کردم و هیچ کدومش کارساز نبوده وحتی هم هکرها بیشترینشون یا ویروسی بودن یا به خودت صدمه میزنن می خواستم اگر برای شما امکان داره برای من یه هکر با ترجمه کاملا فارسی (این هکر هم کار کنه) به این ایمیل بزنین majid_2296@yahoo.com خیلی هم من پرویی کردم با تشکر دوستی از زیر شاخه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد