Telnet

 

خوب بچه ها حالا دقت کنید ببینین چی می خوام بگم الان به  جایی رسیدم که کار اهمیت دتره و این هستش که من باید بعد از اسکن کردن پورت های سایت مورد نظر ضعف های اون رو بسنجم برای این کار از دستور Telnet استفاده می کنم .به این ترتیب که دوباره به CMD میرم و مطابق شکل عمل میکنم.::

داخل شکل می بینید که که من به پورت ۷۹ سایت مورد نظرم Telnet کردم در صورتی که هنگام اسکن ایت پورت باز نبود درسته هدف من اینه که پورت های مهم رو تو عمل به شما نشون بدم که بعد چند تا از پورت های مهم و به درد خور رو براتون میگم و کارایی های اونها حالا از بحث خارج نشیم خوب مطابق شکل عمل می کنیم

۱:دستور Telnet اول می نویسیم.

۲:بعد از آن نامن سایت یا آی پی سایت رو می نویسیم .

۳:سپس پورت مورد نظر را می نوسیسم که در اینجا من از پورت ۷۹ هستش استفاده کردم.

۴:اینتر می کنیم. و می بینیم که !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوب حالا ما میبینیم کخ این پورت بستست.

حالا من به پورت ۲۱ که مهم تلنت میکنم .

نتیجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوب حالا من کارای اولیه رو گفتم اما چند تا پورت مهم و کارایی هاشونو معرفی میکنم و بعد بحث رو می بندم.

۱:Port 21 که برای FTP سایت و پسورد می خواد .که می تونین کرکش کنید که از ۱ هفته تا ۲ ماه طول میکشه..

۲:Port 22 که مال Telnet گاهی وقتا پسورد می خواد.

۳:Port23 این هم مال  Telnet  پسورد می خواد .

۴:Port 80 برای Http .

۵:Port 79 که به قول یکی از بچه ها یا بهتر بگم Admin سایت IMan OnLine

هر جا دیدین بازه بهش تلنت کنید و بخندید چون User های که تو سیستم هست رو ببینین.

۶:Port 6666که این پورت  خودش Valid نیست و باید هک بشه با برنامهای به نام NetCat می تونیم بهش وصل بشیم.

تا اینجا رو کا کنید فعلا .

موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ق.ظ

سلام جناب
وب لاگ جالبی دارید واموزنده
من میخوام بیشتر در مورد تلنت به ژورت ۷۹ بدونم ممنون میشم به من ایمیل بزنی
موفق باشی
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد