بچه ها سلام الان که دارم براتون می نویسم دارم از خنده می میرم ۱ اشکان نامی گفته می خواد پرشین هکر هک کنه آآآآااااااااااااااااااااااااااااااا

باشه خودم یادت می دم

اول برین تو قسمت Run و بعد CMD تایپ کنید ایبته اگر ویندووزتون ۹۸ یا Me بزنید Command حالا صفحه DoS باز میشه

اولین کاری که باید انجام بدید اینه که IP سایت مورد نظرتون رو بدست بیارید برای این کار از دستور Ping استفاده می کنیم مثلا من می خوام سایت قلم چی رو چک کنم

پس می نویسم :

     

Ping ghalamchi.com   

سپس اینتر  می کنیم 

و جواب حاصل آی پی سایت است که :

خوب حالا ما آی پی سایت مورد نظر رو داریم که قلم چی  و می تونیم بقیه کارهارو انجام بدیم .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اببثق یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ http://hkjukhhm.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد