خود از لیست دیگران ID حذف

یاهو امکان حذف کردن آی دی را از لیست دیگران را چند مدتی است که برداشته است و دیگه نمیشه آی دی خود را از لیست دیگران پاک کرد!

راهی هست که میشه فهمید آیا با کسی که دارید چت می کنید اون شخص آی دی تون رو به لیستش اضافه کرده یا نه؟

این روش رو من تو ویندوز 98 2000 امتحان کردم جواب داد ولی فکر کنم تو ایکس پی جواب نمی ده!

وقتی دارین به کسی پی ام می زنید بعد از ردوبدل شدن چند گفتگو بین شما به بالای پنجره پی ام دقت کنید یک چیزی شبیه متن زیر را میبینید
:
ID Doste shoma - ID Shoma
اگر به شکل بالا بود یعنی شما در لیست او اضافه نشدید! اگر به صورت زیر بود یعنی شما را دوستتان اد کرده
:
ID Doste shoma -- ID Shoma
یعنی 2 تا علامت - بین آی دی شما و آی دی دوست شما باشه
!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:12 ب.ظ

عسل چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:55 ق.ظ

رامين شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ http://ninta.persianblog.com

من با مجيک خيلی حال کردم مرسی

کوروش پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ب.ظ http://ندارم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد